Elkészültek a Kristály-völgy Egyesület “Szelektálj, hasznosíts” projektjének bemutató videói, melyeket az alábbi linkeken megtekinthetnek:
Frissült az IFYOU programunk
Frissült az IFYOU/Ifjú projektünk tartalma, többek között az alábbi videóval:
(link >>>)
Játszóteret építettek az ifjak (Kisbacon)
Nemzetközi, az Erasmus+-program által támogatott, Fedezd fel a vidéket nevet viselő ifjúsági cseretábornak adott otthont Kisbacon. A tíznapos rendezvény ideje alatt a Bodvaj Egyesület és az anyaországi Menetrend Fejlesztő Egyesület fiataljai egymás tájegységeinek jellegzetességeit próbálták megismertetni barátaikkal, emellett a közösségért is dolgoztak.
A fiatalokat érdeklődésük szerint több csoportba osztották. A gazdálkodók mezei munkát végeztek és konyhakerti növényeket gondoztak, az ízekért felelősek zakuszkától kezdve üstben főzött almalekváron keresztül a kürtőskalácsig sok finomságot készítettek, a dokumentálásért felelősek filmeztek, fényképeztek és megírták tapasztalataikat.
V4
Nyilvánosságért és a Civil Társadalomért Alapítvány, Visegrádi Alap „V4-es országok közötti mobilitás ösztönzése önkéntesként” c. projektjét koordináltuk. A projekt során workshopot, konferenciát tartunk ahol promotáltuk az egymás országába való mobilitást önkéntesként, majd projekt eredményeit egy online és nyomtatott kiadványban összegeztük.
A kiadvány letölthető (angol és magyar nyelven): Continue reading
Várható pályázati lehetőségek – Workshop, Ajkán
Időpont:
2015. június 25.
Helyszín:
Ajka, József A. u. 30.
Civil szervezetek életében a nyári időszak tapasztalataink szerint a tervezésé. Előreláthatólag az őszi időszakban olyan pályázatok kerülnek kiírásra, melyek alapos felkészülést kívánnak. Szakmai rendezvényünkön a lehetőségek bemutatása mellett jó praktikák, módszerek megismertetését tűzzük ki célul.
Marketingkommunikáció – Workshop, Ajkán
Időpont:
2015. június 25.
Helyszín:
Ajka, József A. u. 30.
Marketingkommunikáció
Miért fontos a marketing tevékenység a civil szervezeteknek?
Egyrészt azért, mert a civil szerveződések valamilyen társadalmi vagy szűkebb csoportokon belül megjelenő igényre vagy kihívásra való válaszként alakulnak meg, és ezért alapvető vonásuk kell, hogy legyen a célcsoportok igényeinek minél teljesebb kielégítésére való törekvés.
Másrészt erőforrásokért illetve gyakran a ügyfelekért is egyre erősebb verseny indult meg a nonprofit szervezetek között.
A megfelelő marketing segíti a tevékenység, az ügyfelek és a támogatók kielégítő egymásra találását.
Várható pályázati lehetőségek – Workshop, Zircen
Időpont:
2015. június 24.
Helyszín:
Zirci Könyvtár
Civil szervezetek életében a nyári időszak tapasztalataink szerint a tervezésé. Előreláthatólag az őszi időszakban olyan pályázatok kerülnek kiírásra, melyek alapos felkészülést kívánnak. Szakmai rendezvényünkön a lehetőségek bemutatása mellett jó praktikák, módszerek megismertetését tűzzük ki célul.
Marketingkommunikáció – Workshop, Zircen
Időpont:
2015. június 24.
Helyszín:
Zirci Könyvtár
Marketingkommunikáció
Miért fontos a marketing tevékenység a civil szervezeteknek?
Egyrészt azért, mert a civil szerveződések valamilyen társadalmi vagy szűkebb csoportokon belül megjelenő igényre vagy kihívásra való válaszként alakulnak meg, és ezért alapvető vonásuk kell, hogy legyen a célcsoportok igényeinek minél teljesebb kielégítésére való törekvés.
Másrészt erőforrásokért illetve gyakran a ügyfelekért is egyre erősebb verseny indult meg a nonprofit szervezetek között.
A megfelelő marketing segíti a tevékenység, az ügyfelek és a támogatók kielégítő egymásra találását.
Marketingkommunikáció workshop Veszprémben
Időpont:
2015. június 16.
16:00-18:00
Helyszín:
Veszprém
ZöldLak Bemutató Központ
(8200 Veszprém Diófa u. 3.)
Téma:
Continue reading
Marketingkommunikáció – Workshop, Pápán
Időpont:
2015. június 17. 16:00-17:00
Helyszín:
Jókai Mór Közművelődési Központ
Marketingkommunikáció
Miért fontos a marketing tevékenység a civil szervezeteknek?
Egyrészt azért, mert a civil szerveződések valamilyen társadalmi vagy szűkebb csoportokon belül megjelenő igényre vagy kihívásra való válaszként alakulnak meg, és ezért alapvető vonásuk kell, hogy legyen a célcsoportok igényeinek minél teljesebb kielégítésére való törekvés.
Másrészt erőforrásokért illetve gyakran a ügyfelekért is egyre erősebb verseny indult meg a nonprofit szervezetek között.
A megfelelő marketing segíti a tevékenység, az ügyfelek és a támogatók kielégítő egymásra találását.